خسوف روزگار

رهگذر

شعروغزل

خسوف روزگار

شاد باش ای دل که غم را رانده ام

شب برو خورشیدرا من خوانده ام

آنکه آغوشم کشید باشد امید

آمده پیشم بماند بانوید

گرچه پاییز است اما دل بهار

باامیدم شد هوای لاله زار

بعدازاین دیده مرا یاری کند

هم زبان هم گوش همکاری کند

ناامیدی رابرانم من زدل

سوی کعبه میرود این آب وگل

زنگ در را می زنم تم باز کن

قصه را این بار تو آغاز کن

روح من چون موم دردستان توست

جان من تشنه ی آن بستان تست

گوش را فرمان بده تا نشنود

وین قدمها را بگو تا بشکند

گو زبان الکن شود بی نام تو

گو به چشمم باشدادردام تو

گلستانی بشکفد از نام تو

دانه ها باغند با ارشاد تو

تو به جانها بذر مهر افشانده ای

خاک آنرا نور خود تابانده ای

من خطاهایم رسیده آسمان

سوی تو میآیم ای مولای جان

تودر توبه به رویم باز کن

تو مرا با عرشیان دمساز کن

نیستم اگر لایق با همرهان

بنده ات را تو بده راهی نشان

ای تمام آیه هایت نور ناب

برخسوف روزگارم تو بتاب

 



نظرات شما عزیزان:

شعر پارسی
ساعت9:49---5 بهمن 1390
سلام . نظر سنجی انتخاب بهترین شعر سایت شعر پارسی در اولین ماه فعالیت :
http://shereparsi.com/Forum/Catgory/16/Post/35


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,ساعت1:41توسط مینامحمودی | |